Konkurrencekalender 

Træningsprogram: Full body

Jeg havde min afsluttende praktik på uddannelsen i november og december, og mit overskud i den periode var fuldstændig ikke-eksisterende. Efterfølgende blev det jul og samlet set har træningen de sidste par måneder været noget nedprioriteret. Når jeg så har fået lettet kroppen til træning, så har jeg kørt et full body-program som Thomas Moberg har udarbejdet til mig. Jeg har bibeholdt øvelserne, men har rettet til i den øvrige programmering, da jeg selvfølgelig må være loyal overfor T, der har lavet programmet specifikt til mig. Thomas laver iøvrigt fortsat onlineforløb til fordelagtige priser – se mere på hans hjemmeside www.thomasmoberg.dk.

image

Uanset hvad, er der ingen tvivl om at sammensætningen er god – og en full body træning skal man absolut ikke undervurdere! Det er særligt velegnet til dig, der ikke har tid til mere end 2-3 gange i centeret om ugen.

Programmet kan printes ud og tages med i centeret. Tryk blot på printer-ikonet i bunden af indlægget (kan ikke ses på mobil). 

A1 – 5×5 Incline bench press med vægtstang

A2 – 5×5 Cable rows med underhåndsgreb

B1 – 5×5 Squat med vægtstang (alternativ: Goblet squat med tung håndvægt)

B2 – 5×5 Lying leg curls

C1 – 3×12 Lateral raises med håndvægte

C2 – 3×12 Seated face pulls

A1 og A2 er superset, B1 og B2 er superset og C1 og C2 er superset. Hold 1 minuts pause efter hver øvelse og 1.30 minutter mellem hvert superset.

Programmets varighed: Cirka 60 minutter inkl. opvarmning.

God træning 🙂

Trine Theodora X

Follow on BLOGLOVIN’ // FACEBOOK // INSTAGRAM

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Konkurrencekalender