#13

Thomas says #4

Jeg var til personlig træning hos Thomas i går. Normalt er det om torsdagen, men da jeg skal til København og arbejde fra i morgen til på lørdag i denne uge, så blev træningen rykket til i går, mandag. Vi havde en helt masse vi skulle nå, fordi jeg netop har fået nyt træningsprogram… Og jeg kan godt sige jer, at jeg er begejstret for det! Vi har nu flyttet os fra få set og relativt mange gentagelser til flere set og en halvering af gentagelser, hvilket betyder at det nye program er et styrkeprogam og ikke et hypertrofiprogram.

Programmet er et 2-split (over-/underkrop), men består af 4 dage: military press-, dødløft-, bænkpres- og squatdag. Ikke at forstås at jeg så kun laver disse 4 øvelser, for det gør jeg ikke 😉 Men disse fire øvelser er de primære og de øvrige øvelser er supportøvelser.

Anyways, vi kender allerede mit max i både dødløft og squat, så foruden at gennemgå programmet i går, skulle vi teste max i både bænkpres og military press. Altså hvor meget jeg kan løfte én gang. Det er nemlig ud fra mit maxløft, at styrkeprogrammet er bygget op, og jeg skal hver uge løfte procentvis tungere i de fire store øvelser, som jeg nævnte ovenfor. Bla bla, håber det giver nogenlunde mening… 😉

Når jeg nu er startet på nyt program, så tænker jeg, at det er på tide, at I får et bedre indblik i mit gamle. Så det lægger jeg lige ud til jer i morgen 🙂 God tirsdag!

Trine Theodora XXX

Follow on BLOGLOVIN’ // FACEBOOK // INSTAGRAM

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

#13