Fedtfattige havregrynsboller

Juni challenge gange to

Så blev det også juni, hva? Er jeg den eneste, der synes at maj måned bare er fløjet afsted? Jeg føler virkelig alting sker meget hurtigt lige for tiden, og jeg har svært ved at følge med. Nu er det juni, nu er det sommer! Er jeg der, hvor jeg troede, jeg ville være? Nej, det er jeg ikke, men jeg er et sted, hvor jeg er i stand til at acceptere, hvordan jeg ser ud og føle mig godt tilpas i min bikini. Resten skal nok komme?

Jeg har dog lyst til, at der skal ske noget lidt andet her i juni måned, så derfor har jeg fået lyst til at lave en challenge. Faktisk ikke bare en – men to challenges! Den ene er den klassiske squat challenge, som jeg vil prøve bare for at teste, hvad den giver. Den anden challenge er en løbechallenge, som jeg tror bliver hård for mig! Men jeg har lyst til at sætte nogle mål for mig selv i denne måned med hensyn til løb, så jeg er sikker på at bevare motivationen på den anden side af Aarhus City Halvmarathon, der er om en uge.

Lad os starte med squat challengen, hvor jeg vil følge dette skema:

squat challengeJeg forestiller mig, at jeg vil lave alle squats ud i ét og altså ikke dele dem op i løbet af dagen. Dag 1 er jo naturligvis i dag, så den står på 50 squats på et tidspunkt i løbet af dagen 😉

Den anden challenge er som sagt en løbechallenge, som jeg helt sikkert skal holde mig selv oppe på for at gennemføre. Jeg udfordrer nemlig mig selv (og jer!) til at løbe (minimum) 100 km i juni måned! Det betyder 25 km om ugen, og det lyder måske ikke af så meget, men det synes jeg virkelig, at det er! Man behøver selvfølgelig ikke ramme præcis 25 km pr uge, men bare man har ramt de 100 km i alt, når kalenderen viser 30. juni 2014.

Jeg ved, at jeg helt sikkert bliver udfordret i specielt løbechallengen, men det her er helt sikkert en motivationsfaktor for mig – og jeg håber, at nogle er jer er klar på at tage udfordringen op 🙂 Jeg forestiller mig helt sikkert, at disse to challenges har rigtig godt effekt på mine ben og balder!

ER I MED MIG?

Signature

12 KOMMENTARER

  • Line

    2 lækre challenges. – De skal klart overvejes!

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • tfogh

    Jeg er med på din ‘løbe’challenge, men da jeg for 2 mdr. siden har født og derfor er ved at opbygge min form igen tillader jeg mig at ændre det til at skulle gå/løbe 100 km i juni 🙂

    Derudover vil jeg rose dig for en spændende og ærlig blog – du er en stor inspiration, og jeg følger dig tæt både her og på instagram!

    @tfogh (instagram)

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Sofie

    Jeg er helt med på den, og har også fået en veninde med på den, så motivationen holdes op 🙂

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Sofia

    Hej Trine! Først og fremmest tak for en skøn blog. Du er lynhurtigt blevet en af mine ynglings! Jeg synes det er så flot, hvordan du har udviklet din krop. Hold da op en forskel. Og at læse om, hvordan din træning også bare har udviklet sig, til at du nu kan løbe et halvmarathon. Respekt for dit hårde arbejde! Kunne du ikke tænke dig, at en dag skrive et indlæg om, hvordan du tabte alle disse kilo? Nogen kur? Talte du kalorier, eller brugte du bare den sunde fornuft og fandt en balance? Ville være spændende at høre om, da det virker til, at du har et super sundt forhold til mad og træning 🙂
    Venlig hilsen mig

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Alice

    Jeg er klart med, det bliver en udfordring, både squat og løb, mest pga mangel på tid, men så måjeg jo bare løbe længere når jeg har mulighed for en løbetur 😉 God fornøjelse til jer alle.

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Ida

    Jeg ved det ikke er realistisk for mig at løbe 100 km på en måned, så jeg sætter den til 50 km. 🙂

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Mia

    Jeg er max klar på løbe delen!! 😀 godt løb i juni til jer andre :-))

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Tina

    Det lyder sjovt 🙂
    Men jeg er i tvivl om man ikke får mere ud af at squatte med tung vægt?
    Gad godt at være med på løbe-challenge, men er lige begyndt at løbe med inspiration fra dig 🙂

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Malene

    Jeg hopper på squat challenge – god fornøjelse til alle som er med

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Johanne

    Jeg vil rigtig gerne være med! Især løbechallengen vil være godt for mig, da jeg er ved at øge kilometer. Og squaten kan bare komme an 😉

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Lise Hvarre

    Jeg er helt klart med!!! Jeg tror ikke løbecallengen bliver et problem for mig, da jeg 3-4 gange om ugen løber 8-10 km, men den squart challenge kommer til at blive hård for mine (ikke eksisterende) balder 😉

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Jeg ved simpelthen ikke om jeg kan komme op på 100 km i juni… Løb 95 km (+ fodboldtræning) i Maj, og det er jo med træning til Århus City Halvmarathon, og havde egentlig palner op at løbe oftere med kortere ture efter Århus for at få lidt fart i benene. Meen kan nu også godt lide en udfordring, så jeg er med den med løb.

    Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Fedtfattige havregrynsboller