Få et bedre forhold til mad uden restriktioner

En uge i træning #5

Jeg er tilbage i gamet i denne uge efter en dårlig periode, der har strakt sig ud over et par uger. Jeg har været sindssygt presset på arbejde, jeg har været nedlagt af sygdom og så har motivationen simpelthen været ikke-eksisterende. Det tog jeg konsekvensen af, og jeg har derfor opstillet små delmål for mig selv med stor succes. Mere om det i morgen.

trinetheodora-fys-fysioterapi-art-behandling-nakkespaendinger

Adidas sweatshit HER

Ugen har budt på varieret træning, fordi jeg har udelukkende trænet, hvad jeg har haft lyst til. Min motivation er i høj grad drevet af lyst, og det handler om at gøre, hvad der virker for én. Mine hviledag bliver ikke nødvendigvis holdt, fordi jeg ikke har lyst til at træne, men fordi jeg på ingen måde har tid den pågældende dag. Jeg kan sagtens træne hver dag uden at føle overbelastning, fordi jeg har trænet så længe, som jeg har og foruden varierer min træning rigtig meget.

Jeg har udover træning været til behandling for skulderen, og det går simpelthen bare fremad. Det føles godt. Jeg har ligeledes fået behandling for nakkespændinger, som jeg har en del af, fordi, tror jeg, at jeg kører så sindssygt meget bil.

Hermed et overblik over ugens træning:

Mandag – 8 kilometer roning
Tirsdag – tung backsquat og løbeintervaller
+ ART-behandling af skulder + nakke
Onsdag –  hvile
Torsdag – hvile
Fredag – løb udendørs
Lørdag – vægtløftning (snatch, clean og jerk)
Søndag – workshop i roning

trinetheodora-loeb-garmin-newline

Garmin Forerunner 235 HER (anmeldelse HER) // Nike Legendary tights (-25%) HER // Newline løbesko, neutral løbestil HER 

trinetheodora-roning-romaskine-crossfit

Reebok crossfit t-shirt HER // Reebok squat proof tights (variant) HER // Nike Metcon 2 sko HER 

Reklame-links

Rigtig god søndag – og rigtig god træning!

signatur

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Få et bedre forhold til mad uden restriktioner